lördag 2 oktober 2010

börjar blogga ....... igen !


Heeejsan !


Nu var det ju ett tag sen jag bloggade men jag tänkte försöka mig på det här en gång till , och jag ska försöka blogga MINST en gång om dagen !!
Det ska nog gå ganska bra tror jag !! ;))
Här i min blogg kommer jag skriva om mina underbara vänner och det som händer mig på fritiden efter skolan ,alltså shopping , mina underbara vänner , cheer leading , plugg osv !
Nä nu känner jag att det är dags för mig att sova lite för klockan är 05.30 och jag har sutit uppe och pillat med min blogg medans min lilla sömntuta till vän har legat och sovit !! ;)


puss så länge !
bjuder på en bild på mig och sömntutan som har sovit hela natten som en sten , hon har inte vaknat av min dunka dunka musik en ända gång !! ;))<3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar